Stimaţi oaspeţi,

Dorim să vă oferim o experiență de neuitat la Castelul Bethlen – Haller, și, în acest sens, am stabilit o serie de principii și reguli pe care vă rugăm să le respectați din momentul efectuării unei rezervări, în timpul vizitei sau șederii, precum și după încheierea vizitei sau sejurului dumneavoastră. Acest regulament se aplică tuturor oaspeților, fiind implicit acceptat odată cu efectuarea unei rezervări, și solicităm respectarea sa fără excepții sau rezerve.

Castelul Bethlen-Haller este administrat de societatea Maria Turism SRL, cu sediul pe strada Gării, nr. 32, comuna Jidvei, județul Alba, România, înmatriculată la Registrul Comerțului J01/398/2005, CUI 17424990.

1. VIZITE ȘI ACTIVITĂȚI

2. CAZARE

3. REGULI GENERALE

 1. VIZITE ȘI ACTIVITĂȚI

a. Procedura de rezervare pentru vizite și activități


Pentru a beneficia de vizite sau activități oferite de Castelul Bethlen-Haller, este necesar să efectuați rezervări în avans.

Pentru a face o rezervare la Castelul Bethlen-Haller (denumit în continuare “Castelul” sau ”Domeniul”), vă rugăm să utilizați site-ul oficial https://www.jidvei.ro/castelul-bethlen-haller/ și să alegeți vizita sau activitatea dorită. După selecția efectuată, completați formularul disponibil, unde aveți posibilitatea să alegeți data și ora dorite pentru vizita sau activitatea respectivă, în limita disponibilității. După completarea formularului, veți fi redirecționat către pagina de plată.

Pentru a garanta rezervarea, este necesară o plată anticipată în valoare de 100% din costul total al vizitei sau activității. Plata se efectuează exclusiv prin card bancar, pe platforma partenerului nostru Netopia Payments. După achitarea sumei, veți primi o confirmare scrisă a rezervării la adresa de e-mail indicată, acesta fiind momentul încheierii contractului de prestări servicii.

Modificările la orice rezervare trebuie solicitate în scris și sunt supuse disponibilității Castelului Bethlen-Haller. Nicio modificare nu este garantată până când nu este confirmată în scris de Castelul Bethlen-Haller.

În caz de neprezentare până la 30 de minute după ora rezervată, Castelul Bethlen-Haller își rezervă dreptul de a reține suma achitată și de a refuza prestarea serviciului achitat.

b. Anularea rezervării unei vizite sau activități


Prețul biletului unei vizite sau a unei activități nu este rambursabil. Castelul Bethlen-Haller va reține suma achitată  la momentul rezervării. 

Ne rezervăm dreptul de a anula sau a reprograma vizitele sau activitățile în cazuri de forță majoră, condiții meteorologice nefavorabile, probleme tehnice sau alte circumstanțe neprevăzute care ar putea afecta desfășurarea în bune condiții a acestora. În astfel de situații, veți fi anunțați în cel mai scurt timp posibil și vi se va oferi posibilitatea de a alege o dată alternativă pentru vizită sau activitate sau de a primi rambursarea integrală a sumei achitate. Restituirea va avea loc în termen de 7 zile lucrătoare de la anulare.

 2. CAZARE


a. Procedura de rezervare pentru cazare

Pentru a beneficia de cazare, este necesar să efectuați rezervări în avans. Ofertele pentru cazare vor fi stabilite în funcție de disponibilitatea existentă la momentul în care ne contactați în vederea rezervării. Momentan, spațiile de cazare de pe domeniul Castelului Bethlen-Haller sunt disponibile pentru grupuri de minimum 20 de persoane (10 camere), precum și pentru activități din zona corporate, cursuri de dezvoltare personală și retreaturi.

Pentru a face o solicitare de rezervare la Castelul Bethlen – Haller, vă rugăm să utilizați site-ul oficial https://www.jidvei.ro/castelul-bethlen-haller/ și să completați formularul disponibil sau să trimiteți o solicitare în scris la adresa de e-mail: castel@jidvei.ro. Se impune o ședere minimă de 2 nopți și o rezervare minimă de 10 camere de cazare. Ulterior transmiterii solicitării de rezervare, reprezentanții Castelului vă vor contacta în vederea comunicării disponibilității. 

Pentru a garanta rezervarea, este necesară o plată anticipată reprezentând 50% din valoarea totală a sejurului. Plata poate fi efectuată prin transfer bancar (în contul bancar indicat pe factura proformă) sau online – prin card bancar. După achitarea avansului, oaspeții vor primi o confirmare a rezervării în format scris, la adresa de e-mail indicată în rezervare, acesta fiind momentul încheierii contractului de prestări servicii hoteliere.

Modificările la orice rezervare trebuie făcute în scris, în funcție de disponibilitatea castelului. Nicio modificare nu este garantată până când nu este furnizată o confirmare în scris de către Castelul Bethlen – Haller.

În caz de neprezentare până la ora 20:00 a zilei de cazare, castelul își rezervă dreptul de a reține suma achitată la momentul rezervării și de a elibera camera pentru restul perioadei rezervate.

b. Anularea rezervării camerei de cazare

Orice anulare de rezervare a camerei se va trimite în scris, la adresa de e-mail: castel@jidvei.ro. 

Rezervările individuale ale camerelor pot fi anulate gratuit în proporție de 100% cu cel puțin  2 zile  înainte de data de check-in. 

În ceea ce privește rezervările de grup (rezervări de minim 5 camere) și evenimentele, anularea rezervării în mod gratuit se poate efectua în proporție de 100% cu cel puțin 45 de zile în avans și în proporție de cel mult 50% între 14-44 de zile în avans.

Anularea rezervării în termenele mai sus menționate oferă clientului dreptul de restituire a sumelor achitate în avans, restituirea va avea loc în termen de 7 zile lucrătoare de la anulare.

În cazul în care anularea survine fără respectarea termenelor de mai sus, Castelul va reține suma achitată cu titlu de avans la momentul rezervării.

c. Tarife, taxe, garanție și plată

Tarifele oferite de Castelul Bethlen – Haller includ TVA și diferă atât în funcţie de tipul de cameră pentru care optaţi, disponibilitate, perioadă, zi, interval orar, cât și în funcție de numărul de persoane din cameră. Listele de tarife pentru servicii suplimentare, cum ar fi serviciul de spălătorie, minibarul și activitățile de agrement/relaxare sunt disponibile la cerere, fiind afișate și în mapa de prezentare aflată în fiecare cameră de cazare. 

Metoda și termenul de plată pot varia în funcție de tipul rezervării. Oaspeții au obligația de a achita integral suma restantă/soldul pentru perioada de cazare la Castelul Bethlen-Haller, inclusiv orice alte cheltuieli sau cerințe formulate de aceștia, cel mai târziu în ziua încheierii șederii, fie în numerar, fie prin intermediul cardului bancar.  Pentru plata serviciilor Castelului sunt acceptate cardurile  bancare, plată numerar (RON) sau transferul bancar. În cazul plății prin transfer bancar, vă rugăm să prezentați la cazare OP-ul (Ordin de Plată) vizat de bancă, iar factura va fi emisă la prezentarea acestuia.

În momentul cazării, oaspetelui i se va solicita o garanție ce constă într-un procent de 100% din valoarea sejurului și poate fi constituită fie în numerar, fie prin preautorizare de retragere de pe card. Această garanție acoperă atât prețul excedent datorat de client la check-out, cât și taxele și costurile aplicate conform regulamentului prezent (inclusiv în caz de părăsire a Domeniului anterior datei de check-out). De asemenea, garanția poate include contravaloarea eventualelor despăgubiri directe și indirecte datorate. Castelul Bethlen-Haller își rezervă dreptul de a utiliza mijloace proprii sau terți pentru a asigura repararea prejudiciilor debitate de la client. În situația unui excedent datorat, Castelul își rezervă dreptul la retenția și valorificarea obiectelor predate în depozit, conform legislației în vigoare. 

Părăsirea anticipată a Domeniului, anterior datei de check-out, obligă clientul la plata întregului sejur rezervat, Castelul Bethlen-Haller având posibilitatea de a reține sumele datorate din avansul achitat la momentul rezervării sau din garanția achitată la momentul cazării, după caz.

Prețurile sunt exprimate în euro însă plata se va face în lei, la rata de schimb internă practicată de Castel: 1 EURO/5 RON.

d. Sosirea și plecarea

Primirea camerei (check-in) este posibilă începând cu ora 14:00 și până la ora 20:00, în urma prezentării actului de identitate pentru înregistrare în sistemul de management al Castelului, acest lucru fiind necesar pentru eliberarea cheii corespunzătoare camerei rezervate. Oaspetele are obligația de a completa și a semna în mod veridic fișa de cazare la recepție, conform cerințelor legale din România. În absența acestui demers, rezervarea va fi considerată un „no-show” (neprezentare). În situația în care nu reușiți să realizați cazarea în intervalul 14:00-20:00, vă rugăm să transmiteţi în avans ora estimată a sosirii dumneavoastră. În cazul în care nu ați anunțat Castelul despre întârziere și nu vă prezentați pentru check-in până la ora 20:00, rezervarea este anulata automat iar Castelul va reține avansul achitat la momentul rezervării.

În cazul în care în prima de zi de sejur se doreşte camera înainte de ora 14:00, se va onora solicitarea în limita disponibilităţii şi se va aplica o taxă de early check-in în valoare de 40 euro, TVA inclus (pentru intervalul orar 10:00-14:00). 

Eliberarea camerei (check-out) se va face înainte de ora 11:00. 

În cazul în care în ultima zi de sejur se dorește eliberarea camerei după ora 11:00, se va onora solicitarea în limita disponibilităţii şi se va aplica o taxă de late check-out în valoare de 40 euro, TVA inclus (pentru intervalul orar 11:00 – 15:00). 

Castelul Bethlen – Haller oferă oaspeților posibilitatea de a depozita bagajele la recepție, într-un spațiu dedicat acestui serviciu, fără costuri suplimentare. Depozitarea este posibilă pentru o perioadă de maximum 5 ore, înainte sau după cazare.

e. Cazarea


Toți copiii sunt bineveniți.

Pentru copiii sub 2 ani, există posibilitatea de a furniza, în funcție de disponibilitate, un pătuț. Vă rugăm să ne informați în momentul efectuării rezervării dacă aveți nevoie de un pătuț pentru copil, pentru a vă putea onora solicitarea, în limita disponibilității.

Toți copiii cu vârsta până la 18 ani vor plăti 40 EUR pe noapte în cazul în care folosesc paturi suplimentare. Capacitatea maximă este de 1 pat suplimentar per cameră. Vă rugăm să ne informați în momentul efectuării rezervării dacă aveți nevoie de un pat suplimentar, pentru a vă putea onora solicitarea, în limita disponibilității.

f. Signalistică

 

Pentru cereri suplimentare în timpul sejurului, puteți folosi următoarea signalistică:

    • “NU DERANJAȚI!” – nu se va intra în cameră, decât cu permisiunea dumneavoastră, pentru verificarea utilităților și a curățeniei, în intervalul orar 7:00 – 15:00, la ora stabilită de dumneavoastră și comunicată la recepția Castelului; 
    • “VĂ ROG SĂ REFACEȚI CAMERA!“ – prin acest mesaj solicitați efectuarea curățeniei în camera dumneavoastră.

g. Oaspeți suplimentari

Puteți primi musafiri sau oaspeți în cameră, aceștia fiind obligați să se înregistreze la recepție, prin completarea fișei de cazare și să achite diferențele de tarif.

h. Dress Code

La Castelul Bethlen – Haller nu există un cod vestimentar special, însă recomandăm adoptarea unei atitudini decente și respectuoase față de ceilalți oaspeți și personal.

Vă rugăm să rețineți că nu vor fi acceptate în restaurant, lifturi și la recepția Castelul Bethlen–Haller persoanele îmbrăcate în halat, costum de baie, maiou sau șort și încălțate cu șlapi. 

i. Micul dejun, prânzul și cina

Micul dejun se serveşte zilnic în intervalul 8:00 – 10:30. 

Sunteți binevenit să invitați pe oricine să servească micul dejun cu dumneavoastră, însă este obligatoriu ca fiecare persoană invitată să achite contravaloarea acestuia, să respecte normele de comportament și să aibă o ținută decentă. Pentru oaspeții care nu sunt cazați în hotel, micul dejun costă 15 EUR/persoană (va fi utilizată rata de schimb internă de 5 RON/EURO).

Restaurantul nostru vă așteaptă cu ușile deschise pentru prânz, începând cu 12:30 (ultima comandă o vom prelua la ora 15:00) și pentru cină, între orele 18:30-22:30 (ultima comandă o vom prelua la ora 21:00). Cu accent pe ingrediente locale și abordând tehnici moderne, suntem încrezători că vă vom oferi o experiență culinară deosebită.

Pentru mesele cu meniul prestabilit (de exemplu, evenimente etc.), rezervarea este confirmată și garantată prin achitarea unui avans. Acesta va fi reținut de către Castel  în cazul neonorării rezervării efectuate.

j. Room Service

Room service-ul este disponibil la cerere. Vă rugăm să verificați opțiunile disponibile pentru serviciul de room service în meniul furnizat în fiecare cameră.

3.  REGULI GENERALE

a. Reguli de conduită

Oaspeții au fost informați cu privire la următoarele reguli și se angajează să le respecte:

    • Să evite orice deteriorare a camerei de hotel, mobilierului, echipamentelor sau accesoriilor din Castelul Bethlen – Haller și să nu sustragă bunuri din dotarea Castelului la plecare.
    • Să mențină liniștea pentru a nu deranja alți oaspeți.
    • Să nu intre fără permisiunea reprezentanților Castelului în alte camere sau spații destinate exclusiv personalului Castelului.
    • Să anunțe cu promptitudine vizitatorii care nu sunt cazați pe Domeniu; aceștia pot intra în Castel doar după legitimare și înregistrare la recepție.
    • Să nu lase copiii nesupravegheați în niciun spațiu al Castelului; orice accident cauzat de nesupravegherea copiilor nu este responsabilitatea Castelului, ci a persoanelor care îi însoțesc. Părinții, tutorii sau însoțitorii sunt responsabili pentru acțiunile minorilor și trebuie să se asigure că aceștia se comportă civilizat, nu cauzează stricăciuni și nu deranjează alți oaspeți sau vizitatori ai Castelului.
    • Să anunțe imediat orice defecțiune a aparatelor, instalațiilor sau alte neconformități tehnice/mobilier din dotarea Castelului. Orice accident rezultat din utilizarea necorespunzătoare a obiectelor din dotare sau a facilităților Castelului, fără respectarea normelor de securitate corespunzătoare, nu este responsabilitatea Castelului.
    • Este interzisă prepararea și consumul alimentelor în cameră, precum și accesul cu consumatoare electrice precum cuptoare cu microunde, reșouri, radiatoare, fierbătoare etc. în hotel. După utilizare și înainte de a părăsi camera, se solicită scoaterea încărcătoarelor aparatelor electronice (laptopuri, telefoane mobile, camere foto etc.) din prize.
    • Este strict interzisă introducerea pe Domeniu a armelor, armelor albe sau a substanțelor lacrimogene conform legislației române.
    • Nu se pot arunca în toaletă obiecte care pot avaria stația de colectare a reziduurilor.
    • Nudismul sau orice formă de exhibiționism sunt interzise în incinta Castelului.
    • Gunoiul și resturile menajere trebuie depozitate doar în coșurile de gunoi amplasate pe Domeniu și împrejurimi.
    • Se solicită contactarea de urgență a recepției în cazul pierderii cardului de acces în cameră; eliberarea unui duplicat necesită identificarea cu un document de identitate.
    • Este interzisă aducerea pe domeniu a obiectelor/bunurilor care emană un miros persistent și deranjant.
    • Nu este permis aducerea în Castel/restaurant a alimentelor sau băuturilor din afara Domeniului.
    • Personalul recepției sau al restaurantului trebuie informat despre orice alergie sau intoleranță alimentară.
    • Este interzis alergatul sau practicarea oricărui sport în lobby sau în holurile Castelului.
    • Se solicită informarea recepției Castelului cu privire la serviciile utilizate și produsele consumate din minibar pentru a fi facturate. În ceea ce privește minibarul disponibil în fiecare cameră, produsele incluse nu pot fi scoase.
    • Pentru siguranța dumneavoastră, limitați interacțiunea cu animalele sălbatice sau din incinta fermei, supravegheați atent minorii și evitați gesturile bruște, care ar putea sugera agresivitate. Hrănirea animalelor din incinta fermei, cât și a celor sălbatice este strict interzisă. Nu răspundem pentru prejudiciile cauzate de animalele sălbatice, nici în cadrul plimbărilor dintre spațiile de servicii din incintă și nici în cadrul plimbărilor în pădure (individuale sau organizate de unitatea noastră).
    • Fumatul nu este permis în spațiile neamenajate (interdicția vizează  orice tip de țigări, inclusiv electronice sau cu tutun încălzit). Fumatul în locuri nepermise va atrage plata taxei afișate la Recepție, precum și obligația de a acoperi amenzile primite de societate și contravaloarea zilelor de cazare pentru camera afectată, pe perioada necesară dezodorizării, dacă este cazul. Castelul Bethlen – Haller are amenajate spații pentru fumători în aer liber.
    • Aprinderea oricărei surse de foc, inclusiv lumânări, artificii și/sau bețișoare aromatice este strict interzisă în Castel  și va atrage după sine aplicarea taxei afișate la Recepție. Interdicția se aplică și în spațiile exterioare amenajate special. Utilizarea de echipamente pirotehnice/artificii în cadrul evenimentelor sau în spațiile exterioare este interzisă fără acordul prealabil al Castelului și fără obținerea autorizațiilor legale necesare.
    • Este interzisă orice intervenție asupra echipamentelor/instalațiilor existente.
    • Deținerea, consumul, vânzarea și orice acțiuni care implică substanțe psihoactive sunt strict interzise în incinta Domeniului.
    • Tururile se efectuează în limita disponibilității, de luni până duminică doar în cadrul tururilor ghidate ce se desfășoară din oră în oră, conform programului afișat pe jidvei.ro/castelul-bethlen-haller/. Ne rezervăm dreptul de a refuza programarea sau vânzarea de bilete.
    • Sunteți responsabil pentru bunurile dumneavoastră pe toată durata vizitei, activității desfășurate sau șederii dumneavoastră.
    • Este interzis accesul în incinta Domeniului (interior și exterior)  cu animale de companie, mâncare, băuturi, băuturi alcoolice, droguri, substanțe periculoase, obiecte contondente, arme, dispozitive cu efect paralizant sau iritant lacrimogen.
    • Este interzisă atingerea obiectelor expuse pentru a preveni accidentarea, precum și deteriorarea sau contaminarea obiectelor.
    • Este interzis fotografiatul și filmatul în incinta Castelului și a cramelor.
    • Vizitatorii sunt rugați să poarte o îmbrăcăminte adecvată și decentă, evitând hainele ofensatoare sau prea sumare. Pe durata vizitei/activității, sunteți rugați să păstrați liniștea și să aveți o conduită morală. Ne rezervăm dreptul de a refuza accesul vizitatorilor cu un comportament inadecvat.
    • Accesul pe Domeniu este permis exclusiv vizitatorilor ce au un bilet valid, în intervalul prevăzut pe biletul de acces precum și oaspeților cazați. 
    • Degustările de vin sunt disponibile doar persoanelor care au împlinit vârsta de  18 ani.

b. Deteriorarea, distrugerea sau însușirea bunurilor Castelului

Oaspetele va fi direct răspunzător pentru orice prejudiciu adus camerei sau spațiilor publice din hotel asupra oricărui mobilier, aparatură electronică, obiecte sanitare, pardoselii, finisajului sau oricărui accesoriu prin actul produs de sine, minorii care îl însoțesc sau invitații săi. 

În caz de deteriorare, distrugere sau însușire a bunurilor Castelului, oaspetele va fi obligat să plătească o sumă echivalentă cu valoarea achiziției/amenajării obiectului deteriorat/distrus/sustras și manopera asociată reparației/înlocuirii și după caz, cu valoarea pagubelor indirecte cauzate Castelului, în cazul în care acesta se află în incapacitatea de a oferi spre cazare camera.

Dacă aceste deteriorări/distrugeri vor fi observate după plecarea oaspetelui (fără ca acesta să fi anunțat reprezentanții Castelului în prealabil) sau dacă acesta părăsește Castelul fără a achita contravaloarea prejudiciilor cauzate, Castelul își rezervă dreptul de a recupera valoarea prejudiciului, taxând cardul de credit al oaspetelui oferit drept garanție.

Castelul își rezerva dreptul de a încasa contravaloarea oricărui obiect însușit de către oaspete de pe Domeniu.. Taxa va acoperi toate costurile de înlocuire a obiectului dispărut.

c. Fumatul

Fumatul tradițional și utilizarea țigărilor electronice nu sunt permise în incinta Castelului, conform legislației aplicabile în vigoare (Legea 349/2002 pentru prevenirea și combaterea consumului produselor din tutun,  modificată și completată ). Castelul Bethlen – Haller a amenajat spații pentru fumători în aer liber. Vă informăm că în fiecare cameră există senzori de detecție care depistează fumul de țigară și declanșează alarma de incendiu.

Menționăm că Domeniul dispune exclusiv de camere pentru nefumători. În cazul în care nu sunt respectate prevederile prezentului regulament, se va aplica o taxă în valoare de 150 euro/noapte (cu valoarea în lei calculată la rata de schimb internă de 5 RON/EURO), reprezentând serviciile de curățenie a camerei.

d. Animalele de companie

Regula generală nu permite cazarea în hotel a persoanelor însoțite de animale. De asemenea, în cadrul domeniului Castelului Bethlen-Haller, nu este permisă intrarea cu animale de companie.

Castelul Bethlen – Haller are dreptul de a refuza cazarea/participarea la activitățile din cadrul Domeniului oaspeților însoțiți de animale de companie și de a anula rezervarea, cu aplicarea unei penalități în cuantum de 100% din valoarea primei nopți de cazare/contravaloarea activității rezervate, după caz.

e. Spaţiul de parcare şi autoturismele

Castelul Bethlen – Haller oferă clienților săi 35 locuri de parcare supraterane, în limita disponibilității. Cu toate că luăm toate măsurile de precauție, nu ne asumăm responsabilitatea în caz de furt sau de daune pe suprafața proprietății noastre. Pentru a evita astfel de neplăceri, vă recomandăm să vă asigurați că autovehiculul este încuiat și să nu lăsați obiecte de valoare în interiorul autoturismelor.

f. Siguranța obiectelor personale

Castelul Bethlen – Haller este echipat cu sisteme electronice omologate pentru monitorizarea accesului în camere și pentru deschiderea seifurilor. Vă recomandăm să utilizați seifurile disponibile în camere pentru depozitarea obiectelor de valoare. Castelul nu își asumă nicio responsabilitate pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incinta Castelului Bethlen–Haller. Răspunderea Castelului este limitată în concordanță cu reglementările legale, și aplicabilă strict valorii prezentului acord.

g. Asistenţă specială

Din păcate, arhitectura Castelului Bethlen-Haller nu permite instalarea unor rampe sau a unui lift pentru a putea facilita accesul persoanelor cu dizabilități locomotorii la etajele superioare. Sala Mare de Primire a Castelului și întregul domeniu exterior sunt, însă, ușor accesibile tuturor vizitatorilor. Ne cerem scuze pentru acest inconvenient și sperăm că frumusețea locului va fi o încântare pentru toți cei care doresc să se bucure de momente petrecute, alături de cei dragi, în mijlocul naturii.

h. Prelucrarea datelor cu caracter personal

Compania noastră respectă prevederile Regulamentului UE nr. 679/2016 (GDPR) având instituite proceduri specifice. Informarea privind prelucrarea datelor cu caracter personal o puteți găsi pe platforma online https://castel.jidvei.ro/termeni-conditii/.

i. Politica de protecţie a mediului

Protecția mediului constituie o preocupare constantă pentru noi, motiv pentru care încurajăm o atitudine responsabilă în acest sens.

Detergenții utilizați pentru spălarea și sterilizarea lenjeriilor, prosoapelor, fețelor de masă și a halatelor sunt biodegradabili, iar economisirea acestora contribuie la o mai bună conservare a mediului înconjurător. Lenjeria și prosoapele sunt schimbate la fiecare două zile de cazare sau la cererea clientului. Pentru a ne indica dorința de a schimba aceste obiecte, vă rugăm să le lăsați pe jos sau în cadă.

Castelul Bethlen – Haller a implementat o stație de încărcare pentru autoturisme electrice, un serviciu destinat exclusiv oaspeților noștri și oferit gratuit. Considerăm că prin acest mod, exprimăm sprijinul nostru pentru protecția mediului.

j. Reclamaţii și Dispute

Reclamațiile privind calitatea serviciilor turistice furnizate pot fi exprimate imediat, pe toată durata sejurului, la recepție sau prin trimiterea unui e-mail la adresa: castel@jidvei.ro. Reclamațiile ulterioare șederii pot fi înaintate tot la adresa de e-mail castel@jidvei.ro. Reclamațiile a căror remediere putea fi efectuată doar pe parcursul șederii nu vor mai fi luate în considerare ulterior.

Reclamațiile privind furtul, distrugerea sau deteriorarea bunurilor aduse de oaspete Castelului trebuie aduse la cunoștința Castelului în termen de cel mult 24 de ore de la data la care clientul a luat cunoștință de furt, distrugere sau deteriorare. Ne rezervăm dreptul de a debita cardul oaspeților noștri, independent de dorința lor, în cel puțin următoarele cazuri: 

  • au părăsit incinta Castelului fără a achita serviciile furnizate de către Castelul Bethlen–Haller de care au beneficiat;
  • au cauzat degradări sau distrugeri;
  • au plecat cu bunuri care nu le aparțin și a căror contravaloare nu a fost achitată la recepție;
  • nu au anulat rezervarea  conform termenilor stabiliți.
  • au determinat încetarea prematură a contractului de prestări servicii hoteliere ca urmare a nerespectării normelor de conviețuire socială și morală, a uzanțelor hoteliere, a clauzelor prezentului regulament.

Orice dispută referitoare la documentul prezent care ar putea să apară între oaspete și Castelul Bethlen – Haller va fi rezolvată pe cale amiabilă. Dacă soluționarea amiabilă a conflictului nu va fi posibilă, aceasta va fi soluționată de către instanța competentă conform dispozițiilor Codului de Procedură Civilă. Dacă oricare dintre clauzele de mai sus este găsită nulă sau invalidă, indiferent de cauză, aceasta nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze ale prezentului contract. Castelul Bethlen – Haller nu este responsabil de nicio pierdere, cost, proces, pretenție, cheltuială etc., în cazul în care acestea sunt cauzate de nerespectarea termenilor și condițiilor.

k. Selectarea oaspeților

Oaspetele trebuie să se conformeze regulilor și uzanțelor Castelului. Este obligat să respecte liniștea pe domeniu, în restaurant și împrejurimile acestora, precum și normele de conviețuire socială și morale. De asemenea, oaspeții Castelul Bethlen – Haller au responsabilitatea de a avea grijă de bunurile din proprietatea Castelului aflate în folosința lor pe durata șederii/vizitei, având obligația de corectare a comportamentului/acțiunilor, la solicitarea personalului Castelului.

În cazul în care nu se ajunge la o înțelegere amiabilă, orice încălcare a uzanțelor hoteliere, a clauzelor prezentului regulament sau a normelor morale și sociale poate duce la rezilierea imediată a contractului de prestări servicii, fără preaviz, fără ca Domeniul să fie obligat să restituie banii plătiți pe cazare/vizită/activitate sau să plătească vreo compensare. Încetarea contractului produce efecte de la momentul aducerii la cunoștința oaspetelui (oral) și în scris, pe adresa de e-mail (dacă o astfel de adresă a fost comunicată la momentul rezervării/cazării). 

Castelul își rezervă dreptul de a refuza cazarea, servirea în restaurant și accesul în Castelul Bethlen – Haller pentru oaspeții în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți, care ar putea aduce prejudicii imaginii Castelului sau deranja alți oaspeți. Cei responsabili pentru distrugeri sau degradări ale bunurilor materiale ale Castelului vor suporta contravaloarea acestora. 

Prin urmare, Castelul își rezervă dreptul de a-și selecta oaspeții. Comportamentul necivilizat sau agresiv, manifestările obscene, insultele, hărțuirea fizică sau sexuală, precum și orice formă de abuz fizic sau psihic nu sunt tolerate. Conducerea Castelului are dreptul de a înceta furnizarea serviciilor către acei oaspeți care nu respectă Regulamentul Hotelier.

În cazul în care survine încetarea contractului de prestări servicii pentru motivele mai sus invocate, Castelul este îndreptățit să anuleze imediat rezervarea și să efectueze expulzarea din incinta proprie fără a oferi nicio compensație, și cu reținerea costului cazării (inclusiv pentru ziua hotelieră în care se efectuează expulzarea), a vizitei sau a activității, precum și a celorlalte servicii de care oaspetele a beneficiat. 

l. Clauze finale

Considerăm că fiecare oaspete, în momentul în care utilizează oricare dintre serviciile oferite de Castelul Bethlen – Haller, are oportunitatea reală de a se informa și, în consecință, se consideră că a luat cunoștință și a acceptat  termenii și condițiile menționate mai sus.

m. Modificări termeni și condiții

Castelul Bethlen – Haller își rezervă dreptul de a efectua orice modificări ale prevederilor prezentului document, precum și orice modificări ale site-ului sau structurii acestuia,, fără o notificare prealabilă. În raportul cu consumatorul, vor fi aplicabile prevederile în vigoare la momentul încheierii contractului de prestări servicii hoteliere, conform prezentului document.

0
Coș de cumpărături